torsdag 9 januari 2020

Självcentreringen

Jag hade en bra hårdag, kanske för att jag tvättat håret. Jag tog bussen imorse istället för att promenera. Jag har snart fått Yutani i Subway Surfers och då är det hög tid att sluta spela, för då befinner jag mig på topp/botten. Jag funderar över om det är obligatoriskt att låta döende när man ska högläsa poesi. Jag har skrivit en ep som jag bara kommer att kunna spela upp i mitt eget huvud. Jag har bråkat med ett HR-system intill gråtfärdighetsgränsen. Jag har köpt en taklampa som gör mig tvungen att köpa nya sängkläder. Jag har lyssnat på de sista 30 sekunderna i Dizzee Rascal och UGKs  ”Where’s Da G’s” 30 gånger (OK boomer). Jag har sett likheter mellan Dan Bejar och Kjell Höglund. Jag har tagit undan julduken men inte stakarna (*fniss*) eller den misshandlade lilleputtgranen. Jag har milda sömnproblem, annars skulle jag nog inte få för mig att skriva just nu. Jag har hört Henry Rollins prata någon gång för mycket. Jag har inte hört Viv Albertine prata tillräckligt många gånger. Jag känner mig trygg när jag kollar på The Witcher. Jag ska nog sova nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar